| Auteur |
Bericht |
|
crankyhenkie
|
Berichttitel: kan niet meer met de Verkenner naar de NAS Geplaatst: 30 jul 2010, 21:14 |
|
|
|
Sinds enkele dagen kan ik de NAS niet meer via de Verkenner benaderen vanaf mijn Windows 7 notebook. Via de Qnap Finder lukt het wel. Ik heb al van alles geprobeerd, firewall en virusscanner uit etc. Niets helpt. Ik denk niet dat het probleem bij de NAS ligt, de andere pc en notebook in het thuisnetwerk kunnen de NAS wel benaderen. Internet bereik ik wel. Misschien heeft iemand een idee?
|
|
 |
|
 |
|
crankyhenkie
|
Berichttitel: Re: kan niet meer met de Verkenner naar de NAS Geplaatst: 31 jul 2010, 19:39 |
|
|
|
Ik ben van de regen in de drup gekomen doordat ik de firmware van de TS-109 Pro heb geupdated naar 3.2.0 Build0622. Ik kan nu niet meer als administrator in de NAS komen, ook niet via de 2 andere pc's in het netwerk. Die 2 andere pc's kunnen af en toe nog wel bij de bestanden op de NAS. Ik heb gelukkig het grootste deel van de bestanden al kunnen kopieƫren naar een veilige locatie.
Ik heb al geprobeerd de cache van mijn browser te legen alvorens ik de QNAP Finder heb gebruikt. Die vindt vervolgens de NAS niet maar soms ook weer wel. Als ik dan op Verbinden klik krijg ik de melding "De webpagina kan niet worden weergegeven". Wat nu?
|
|
 |
|
 |
|