Inloggen   Forum   Registreren    Zoeken   Help

Forumoverzicht » Network Storage » Backup & Restore

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wie kan mij uit de brand helpen?
 Nieuw bericht Geplaatst: 31 jul 2010, 23:00 

Wie kan mij uit de brand helpen? Ik heb een TS-109 pro en na wat veranderingen in mijn meterkast had ik de TS-109 pro uitgezet. Nadat ik klaar was wilde ik de qnap aanzetten maar helemaal niets meer. Aangezien ik wil een zacht getik hoorde als ik de aan knop ingedrukt hield belde ik een pc-winkel en die vertelde mij dat waarschijnlijk de HDD kapot was. Na dat gehoord te hebben heb ik de HDD verwisseld met mijn oude HDD en die deed hetzelfde. De volgende dag heb ik een andere adaptor geprobeerd en de qnap deed het weer alleen met het opnieuw configureren zegt hij bij de laatste stap dat hij de HDD wil initialiseren en dat alle data wordt gewist. Doe ik deze stap niet kan hij het configureren niet afronden en kan ik niets met de HDD. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem of ben ik alle data op de HDD kwijt en heb ik een boze vrouw. :( :( :(

Met vriendelijke groet,
Patrick

Profiel  

Berichttitel: Re: Wie kan mij uit de brand helpen?
 Nieuw bericht Geplaatst: 02 aug 2010, 09:27 

Je kan eens testen of de hardeschijf in een pc werkt. Als dit een windows systeem is heb je hier wel een extra programma voor nodig dat "ext" kan lezen. Hier zijn er meerdere van te downloaden, zoek maar eens op "ext3 windows" met een zoek machine. Je zal dan meerdere programma's en handleiding gaan vinden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Forumoverzicht » Network Storage » Backup & Restore